Anatomy 3D Uygulamaları

Etiketler :
İki yararlı android uygulaması paylaşmak istiyorum. Özellikle gençlerin ilgisini çekebilecek ve derslerde bir zenginlik görsellik oluşturması açısından yararlı olabilecek bu uygulamaları istifadenize sunuyorum.
Öğrencilerin özellikle biyoloji derlerinde sıklıkla kullanabileceği ve görselliği ile de ilgi ve dikkat çekici olan birinci yazılım "Anatomy 3D" uygulamasıdır. Bu uygulmada yer alan A4 çıktısı kağıtları telefon kamerasından okuttuğunuzda üç boyutlu resimlere dönüşmekte ve vücudumuzun parçaları, organları, sistemleri çalışır vaziyette canlandırılmış olarak karşımıza çıkmaktadır. 

Programın içerisinde yer alan çeşitli vücut anatomi kağıtlarını indirip çıktısını aldıktan sonra sınıfta öğrencilere dağıtarak tablet kameralarından uygulamayı çalıştırabilir ve bu şekilde daha kapsamlı ve görsel bir ders işlenişi sağlamış olabilirsiniz. Antomy 3D  Google Play'den ulaşabilirsiniz.


0 yorum:

Fayda vermeyen ilimden Allah'a sığınırım. “Allah'ım; bana öğrettiklerinle beni faydalandır, bana fayda sağlayacak ilimleri öğret ve ilmimi ziyadeleştir."

İlim; amel etmek ve başkalarıyla paylaşmak içindir. Niyetimiz hayır, akıbetimiz hayır olur inşallah. Dua eder, dualarınızı beklerim...

Aşağıdaki Yazılar İlginizi Çekebilir!!!

En Çok Okunan Yazılar