Kirsteen Rogers, Temel Matematik Sözlüğü

Etiketler :

Temel Düzey İçin Şekilli Matematik Sözlüğü, matematiği anlamak isteyen ilköğretim çocuklarının ve ailelerinin ihtiyaT duyduğu tüm bilgileri doğrudan ve basit bir şekilde açıklamaktadır. Bu kitap, matematiksel özgüven ve başarı için çocukların sağlam temeller oluşturmasına yardımcı olacaktır. O

kuyucular açıklamalara hızlıca bakabilir ya da bir konuyu etraflıca çalışarak bilgi seviyelerini adım adım yükseltebilirler.

Yazarlar: Kirsteen Rogers- Tori Large



0 yorum:

Fayda vermeyen ilimden Allah'a sığınırım. “Allah'ım; bana öğrettiklerinle beni faydalandır, bana fayda sağlayacak ilimleri öğret ve ilmimi ziyadeleştir."

İlim; amel etmek ve başkalarıyla paylaşmak içindir. Niyetimiz hayır, akıbetimiz hayır olur inşallah. Dua eder, dualarınızı beklerim...

Aşağıdaki Yazılar İlginizi Çekebilir!!!

En Çok Okunan Yazılar

Matematik Konularından Seçmeler